18. apr. 2011

God start på påsken







Efter rigtig "god" planlægning af tidspunktet lykkedes det dog for Eva, Mathilde og jeg, at komme på Strøget. Jeg kom til at tage en bus for tidligt, så jeg stod af og steg på den næste bus, hvor Eva sad i. På Strøget kiggede vi på en del kjoler og accessories til galla, selvom vi alle har fundet kjoler. Men det skader vel ikke at kigge alligevel. Det endte med at jeg investerede en trøje i Newyorker. Jeg kan rigtig godt lide at den er basic, så man kan have den på til næsten alt. På prisskiltet stod der at den kostede 39,-, men ved kassen nøjedes de med at tage 9,- for den! Da det var utrolig godt vejr idag, kunne en is selvfølgelig ikke undværes!

Nu vil jeg sidde mig til rette i sofaen og se "Coco Chanel" færdig.


Hav en fortsat god aften!
- Linh :)

Ingen kommentarer: