27. apr. 2011

Wednesday 20.04-11




Dagen var ikke så lang. Jeg var hjemme til at starte med, og lavede DIY shorts, af 'mommypants' altså min mors gamle bukser. Jeg lavede de første efter en video, fordi jeg gerne ville have sådan nogle tråde. Derefter gik jeg bare i gang. Senere tog Linh og jeg ud i Lyngby Storcenter, hvor vi bare gik rundt og chillede. Så fandt vi begge denne skjorte i Only for kun 75 DKK, som før havde kostet 199 DKK. Jeg købte min i small, som var den sidste .. mens Linh købte sin i large, men den så ikke så stor ud til hende. Efter tog jeg hjem, og da jeg tog hjem spiste jeg IS med Jorbær, helt alene. Frådern! yay.

I made my own shorts, DIY-shorts. I made them out of my mommy's old pants. Afterwards I went to Lyngby Center with Linh. I bought this shirt for 75 DKK. After shopping I ate ice cream at home, all by my self. yay.
'
XOXO & Peace out, Maria Nhu.

Ingen kommentarer: