28. apr. 2011

Thursday 21.04-11

Torsdag tog jeg hjem til en ven der hedder Anton Le .. han er faktisk ikke MIN ven, men min brors. Jeg tog derhen kl. 9 om morgenen T_T og stille og roligt kom 10000000 andre små børn. Det var en meget hyggelig dag, og vi tog i kirke senere. Efter kirke fik vi GRILL mad, uhm! Ellers var dagen meget chill. Desværre havde jeg ikke fået taget nogle billeder! Poor me! Men man kan vel ikke altid tage billeder af gode stunder, det er noget man skal opleve ikke tage billeder af.

Thursday, I went to my little brothers friend, Anton Le. I was at his house 9 AM! T__T That is way too early! But later a lot of small kids came. 3 PM we went to churche, and afterwards we ate barbecue, lovely! But I didn't take any pictures of the day. Sometimes, you just can't take pictures of great moments.

Disse klistermærker fik vi da vi var i Monki i Malmö i tirsdags. De er ret nice. Der står "Noticed the Monki Mozik?" Nice ikk? Nu er der klistret en på min computer. Mind mig om at jeg skal vise jer mine klistermærker på computeren en dag. :)

I got these stickers in Monki. They are nice. :)

XOXO & Peace Out! Maria Nhu. 

Ingen kommentarer: