4. apr. 2011

Eyes Lips Face.


Jeg har jo helt glemt at skrive om elf produkterne, som I kan se herunder. Jeg er personlig meget glad for øjenvippebukkeren, fordi den er rigtig god. Jeg kan i hvert fald godt lide den. Og så er der mascaren, Mineral Infused som også er ret god. Jeg synes selv personligt, at mascara er bedst når der er ikke så meget mascara tilbage. :) hehhe. Men børsten er derimod ikke så blød, som jeg troede. Og så lugter den også, af noget ubeskriveligt noget.
Øjenvippebukkeren kostede 13 DKK.
Mascararen kostede 31 DKK, tror jeg :I
Børsten kostede 13 DKK. 

Men ellers synes jeg at produkterne passer fint til prisen, og de er rimelig gode.

I've forgotten to tell you about my ELF things. The eyelash curler is lovely. The mascara is okay. And the brush is very bad. It isn't soft at all, and smell bad. The things was very cheap :)

Peace out, and have a nice day - Maria Nhu. :*  

2 kommentarer:

Mai sagde ...

Så skal du helt klart til USA. Der koster de fleste af deres ting $1! Rimeligt sygt;)

PS. Sagde jo at jeg læser din blog:)

g sagde ...

Ahh! Okay .. :)
Så må jeg købe en masse når jeg en dag tager der over ^^

HAhha, ja ^_^