6. apr. 2011

My skills

Hello Kitty (L) 
 Panda!
 More Hello Kitty. 
 Mi's (my sister) Hello Kitty. 
 And my cousin, Lily! 
And a fail Hello Kitty. 

HAHA, i fredags sad jeg hjemme hos min kusine og tegnede. Jeg blev inspireret af alle de Hello Kitty ting hun har, og besluttede mig for at tegne. Nogle blev flottere end andre .. Well, man kan ikke være perfekt hver gang? Det kan være mine skills udvikler sig, så jeg en dag bliver tegnefilms skaber. Woop, ej, for store ambitioner .. Men ellers er jeg begyndt at cykle til skole, og det er faktisk ikke så hårdt på vej hen .. men på vej hjem er bare det værste. BAKKER! Det værste var at jeg havde kommet til at tage Linh's MOFO tunge matematik bog i min taske .. så turen blev ekstra hård for min ryg. :'( Men hav en god dag! 

I'm pretty good to draw right? My skills, yeah .. what can I say? I have too big ambitions! But I've started to go to school by bike .. And it isn't that hard, but today I had an extra book, and it was soooo heavy .. I am brainy right? 

Have a nice day! Peace out, Maria Nhu. :* 

Ingen kommentarer: