26. apr. 2011

In your shoes



Galla ligger lige om hjørnet, så jeg har fået besluttet mig for, hvilken kjole jeg skal have på. Jeg kan vise den her på bloggen engang. Men jeg kan sige så meget som at den er grøn og er fra Vietnam.
Skoene ovenover er rigtig skønne, og jeg har fået lov til at låne dem af min veninde, Anna. De er rigtig nice at se på, men dog er der en ulempe. For at skåne mine fødder for smerte, efter at have haft dem på i 5 minutter (overdrivelse fremmer forståelsen), har jeg valgt ikke at tage dem på på fredag. Så det bliver de sorte par i stedet. En klassiker.


The shoes belong to my friend Anna. I really like them, and want to wear them to galla on Friday. But I don't think I will survive after 5 minuttes, as the heels are too high.


Good night! :)
- Linh

Ingen kommentarer: