26. apr. 2011

Tuesday, 19. 04 - 2011

Tirsdag gik turen til MALMÖ!! Jeg havde aldrig været og shoppet der før, så det var en oplevelse for mig. Om morgenen, mens jeg sad i nattøj og var halv vågen ringede VAN cecilie, og spurgte om jeg ville med hende og hendes far og en præst til Sverige .. Jeg havde allerede en anden aftale, men den her mulighed overgik aftalen .. så jeg sagde JA! Wush, vi tog til Malmö i bil, og turen gik rigtig stærk. Solen var med os, og vejret var bare skønt!! SKØNT!! Jeg elskede det! Det var en dejlig tur .. der var bare ikke så meget udsalg da det kun er midsommer udsalg .. Men vi fik da købt noget. :)

I went to Malmö which is in Sweden. I've never been there before, so I was pretty excited. I went to Malmö which Cecilie, my best friend and her father and a priest. We did not bought so much .. :)
Denne dejlige gule trøje, købte jeg i Bik Bok til 49 SEK, som før havde kostet 149 SEK.
I bought this lovely jersey in BIK BOK, 49 SEK.
 I Lindex, fik Van og jeg købt to sorte BH'er hihi. Og der var endda 2 for 1 tilbud, så da vi betalte sammen blev vi mega overrasket, og glade! :) hehe
And in Lindex Cecilie and I bought 2 bra's = 50 SEK. Really nice.
De her dejlige Brills købte jeg i TIGER i buddinge, for kun 30 DKK. Jeg har bare ledt overalt efter dem .. og fandt dem kun i Buddinge.
I bought these glasses in TIGER, 30 DKK.

Efter en lang dag, tog vi hjem til Charlotte Ly, meget randomt .. Der legede vi, spiste, så film, PRØVEDE tøj .. jeg fik en t-shirt af hende, som jeg viser en anden dag. Tihi, en meget hygge dag!! Og jeg nød dagene, fordi mine søskende var ikke hjemme.. så jeg var enebarn i noget tid. LUKSUS!

After a long day, we went to Charlotte Ly very randomly. We ate, saw movies, tried her clothes .. and I got a t-shirt.. :)

XOXO & Peace out! Maria Nhu. 

Ingen kommentarer: