25. nov. 2012

Weekend - over

Photobucket Photobucket
Hej blog!! Jeg har haft en lidt booket weekend, som alligevel bare var chill. Fredag tog jeg jo hjem til min bedstemor hvor det var rigtig hyggeligt med kusinerne. Om lørdagen skulle jeg til halvanden times vietnamesisk messe. KEDELIGT! og derefter hjem til bedstemor sammen med hele familien og bede til afdøde bedstefar, 40 minutter bedetid.. Av.... Det gik pænt stærkt alligevel. Ellers stod resten af aftenen bare på hygge med hele familien, som var rigtig hyggeligt. Længe siden nemlig! Mit outfit var meget simpelt, som i lige kan fornemme på billederne. Søndag stod på japper dag.. altså søndags undervisning i kristendom og alt sådan noget kedeligt noget. det gik langsomt, og der var en masse problemer. men størstdelen er løst nu! :) Så alt er godt igen forhåbentligt, i morgen skal jeg i skole kl. 10! og så i Kbh med hele klassen! Så det glæder jeg mig til. Ligenu sidder jeg bare og lytter til He Is We på instant replay og One Directions fantastiske nye dejlige album! HØR DET! I må have en god søndag, eller det der er tilbage. Hejhej, kys maria nhu

Ingen kommentarer: