19. nov. 2012

A little thing

Hey, se et gammelt billede af mig. Gammelt og gammelt, det er ihvertfald fra sommerferien. hihi, med army jakken. Mine øjne ser sjove ud på det billede. Men min hud ser meget pænere ud :(( 

Og så har vi antimobbe kampagne uge på vores skole, så jeg har lovet mine venner at være sød overfor alle fordi jeg har en dårlig vane at kalde folk tabere.. men så har vi sådan nogle boxe hvor man kan sende beskeder til hinanden. Jeg modtog så en anonym besked i dag, hvori der stod at det var rigtig godt at jeg altid smilede og var glad, og at det smitter. Den lille besked varmede om hjertet selvfølgelig, men nu døøøør jeg af nysgerrighed. Jeg vil SÅ gerne vide hvem det er, for at sige tak.

Dagens gode gerning: Ofrede min plads i bussen for en gammel dame, og til gengæld fik jeg en masse god credit for det. Hun sagde jeg var sød og et godt menneske. Jeg troede det ville give god karma.. men jeg kom for sent i skole, fordi der var SÅ MEGET KØ. men what ever... jeg er bad ass type nu. hæh. 

Dagens sang til jer, kys nhu



XOX


Ingen kommentarer: