28. nov. 2012

Earcandy


Her er de sange, som jeg lige for tiden hører en milliard gange, inden dagene er omme. Hehe, måske ikke nær så meget, men alt for mange gange! Jeg er i hvert fald ikke blevet trætte af dem... endnu. Og det håber jeg heller ikke at jeg gør. 

Yay! Endelig er hun tilbage igen! Som altid synger hun alt for godt og laver fantastiske sange, som denne i allerhøjeste grad også er!

Der er ikke så meget at sige, udover at dette nummer er lige er noget for mine ører! Og nu hvor det er så mørkt på denne tid, er det rart med en sang der "lyser op".

Må indrømme at jeg hadede denne sang til at starte, men nu er den en af dem som jeg bare må høre om igen og igen og igen... Den er alt for awesome! Elsker Calvin Harris' musik og Florences fede stemme.

Det er ikke alle Pinks sange som jeg er glade for, men denne har vundet mit hjerte!


Wuhuu, så har de endelig smidt deres nye album ud og jeg elsker alle sangene på den, næsten. Denne sang er helt klart en af de bedste fra det nye album!


Godnat, kære læsere!
- Linh

Ingen kommentarer: