26. nov. 2012

Copenhagen

Photobucket
Søde Christopher  S
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Hej blog. I dag har jeg på ekskursion med klassen i København. Det var RIGTIG koldt men super hyggeligt. Vi var lidt rundt forskellige steder og holde oplæg. Min ven havde fødselsdag, så han delte muffins ud, som vi smed til duerne, som bare var VILDE og der kom STORE flokke, mega klamt.. Men sjovt. Som i kan se, Vor Frue Kirke, mega flooooot med de lysecirkler. Og så var vi også inde i Københavns universitet og til sidst fik jeg lige returneret en vare og byttet nogle ting inden jeg tog hjem derfra. Altid hyggeligt med julepynt, men efter min smag er det lidt for tidligt. Og mørket overtager dagen mega hurtigt og BUM så er månen også fremme... det behøver ikke at gå SÅ stærkt. Men I må have en fortsat god aften. xx maria nhu

Ingen kommentarer: