4. nov. 2012

GALLA 2012























Hej alle. Som i kan se har jeg været til galla i fredags. Desværre fik jeg ikke taget mange gode billeder, for folk er RIGTIG dårlige til at tage billeder, og der var næsten ingen fotografere som skulle tage bilelder af os.. det er jeg rigtig ærgerlig over. Men jeg havde en god aften, og det er vel det vigtigeste. Folk fik hurtigt fat i mit kamera, så grimme billeder findes vel der til sidst. jeg håber i har haft en god weekend. Jeg har tilbragt min weekend i Skælskør med de andre vietnamesere og det har været en SUPER hyggelig weekend. Hugs Maria NHU

4 kommentarer:

Charlotte Ly sagde ...

Du er smuk, min søde!

Thanh Pham sagde ...

I ser rigtige godt ud ;)

Quyen sagde ...

I er lækre <3

g sagde ...

Awww tak piger for jeres søde kommentarer. Varmer om hjertet.