12. nov. 2012

Go beyond the cover


Hej læsere. Hvis i ikke har set den her, synes jeg lige i skal bruge knap 3 minutter på at se den her, mega awesome video!! Vi er virkelig hurtig til at bedømme folk og ting. Jeg kender det selv godt, og er ikke bleg for at indrømme at jeg dømmer rigtig hurtig selv. Selvom jeg ved det er forkert, kan det være svært at ændre sig når det har været en vane og en automatisk ting man bare gør. Ligesom fra Biblen, Behandl andre, som du selv vil behandles. (hæh, nørdet) Vi behandler jo ikke altid hinanden godt, men der må jo være en grund til at vi ikke behandler hinanden så godt. Måske ønsker vi selv at blive behandlet dårligt? Måske er det bare i vores underbevidsthed vi tænker sådan. Men tænk over det. Der må være en grund til alt vi gør? Bare lige nogle tanker jeg gjorde mig efter vi havde religion.. Man lærer faktisk noget i timerne, og hver dag. Peace Out //Maria Nhu

Ingen kommentarer: