5. nov. 2012

Galla spam


Dette bliver forhåbentlig det allersidste indlæg om galla. I er vel ved at blive trætte af at høre om det. Det var uden tvivl en rigtig awesome og vellykket galla og jeg nød det fuldt ud! Det uheldige var dog bare at jeg var ved at falde under trappeshowet, vildt pinligt! Så kan man sige at det alligevel var heldigt, at jeg ikke faldt. Selvom vi kun har været til galla om foråret, synes jeg faktisk på en måde at det var hyggeligere, hvilket nok skyldes mørket udenfor. Men her kommer lidt billeder fra inden galla, hvor jeg gjorde klar med pigerne.

Lige inden vi tog vi tog afsted. Dejligt farverrigt!  

Søde, flotte piger
Buff piger i gallakjole (Y)
Vi elsker vores guns.
 Min søde gallapartner
Kjolen jeg havde på er min mosters, som jeg havde fået lov til at låne. Jeg kan rigtig godt lide farven og det flotte stof, som får et orange/gulligt skær i lyset. Dog er det ikke en god farve, hvis man har tænkt sig at matche med sin partner. Så er rådet givet videre...


Godnat!
- Linh

Ingen kommentarer: