27. nov. 2012

Lang dag

Bukser: Gina Tricot, Trøje: Pieces, Cardigan: Only, Halskæde: gave.

Jeg undskylder for den ringe billedekvalitet. Jeg har leget lidt med photoscape, men det bliver vist ikke bedre end det her. Men det var for øvrigt hvad outfittet bestod af i dag. Jeg tog for en gangs skyld nogle løse bukser på, hvilket føles mere befriende end et par stramme jeans. Selvom vi mødte sent og fik fri tidligt, har det stadigvæk været en lang dag. Min morgen startede med en køretur, hvor jeg stadig skal vænne mig til at drøne afsted på motorvejen, og det endte med at jeg blev på skolen til sent for at lave vores matematikprojekt, som heldigvis er på rette vej nu. Men hold da op, hvor var det mørkt på vejen hjem. Det føltes som at tage hjem ved aftentiden. Kan mærke at jeg lige skal vænne mig helt til det.

Looove,
- Linh

Ingen kommentarer: