19. nov. 2012

Birthday x3

Hey alle, så fik jeg alligevel ikke blogget i weekenden. Det var der vist ikke tid til. Jeg kan lige så godt lade være med at sige at jeg vil blogge; hvis der kommer indlæg fra mig, så kommer der et. Men her er nogle billeder fra i lørdags, hvor vi fejrede brormands fødselsdag med familien. 16 år, han er sgu ved at blive stor! Jeg har desværre ingen billeder fra fødselsdagen i fredags og i går, så I får bare dem fra i lørdags. Det har været en rigtig hyggelig uge med dejligt selskab!

Bros
Nogen kan vist ikke finde ud af at lave skeløjne
Jeg har en lækker onkel!
Kusine x2 og lillebror
Skååål!
Hehe, farmor drikker!
Vi manglede et 6-tal, men vi fandt da et godt alternativ ;-)
Tyk fødselsdagsbarn

Nuttet fætter


Fortsat god mandag aften!
- Linh

Ingen kommentarer: