22. nov. 2012

New purchase

Dress Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Hej kære læsere. Som i kan se har jeg købt lidt.. Lidt af min shoppelyst er kommet igen, men denne gang skulle jeg være forsigtig med ikke at købe for meget.. Men som i kan se har jeg været i Moss Copenhagen med Linh. Det er første gang jeg køber noget derfra, og det er noget lækkert tøj. Det første billede er altså redigeret, og farven er ikke sådan men den der er nedenunder. Og kjolen er ikke så lang når man har den på, men den kan jeg vældig godt lide og dens dirty'e ryg. Med et par hæle og statement halskæde går det. Selvom sommeren er forbi er det jo ikke slut med bandeauer, så de røg lige i tasken og hjem  til mig. Det samme gælder farverne, selvom det er vinter eller efterår så skal vi ikke gå og være grå vel? Farver farver og farver er absolut det bedste. Jeg smutter altså computeren snart, får ikke lavet noget kreativt med min computer på skødet. hejhej kære børn. kys Maria Nhu

Ingen kommentarer: