24. feb. 2013

Weekend

Hej blogland. 
Så er weekenden snart ovre, og det har været en weekend som alle andre egentligt. Bare chill. Fredag efter skole var jeg i København og spise på et burger sted, som hed Cocks and Cows, det var virkelig godt. Efter spisning, stod det på lidt gåtur rundt omkring, fordi det var en NON-shopping-KBH-tur. Vi undgik så bare alle butikkerne, og gik ud mod vandet. Lørdag stod på vietnamesisk messe, som var dødkedelig, som ALTID. Efter det skulle vi øve kirke-kor sang med alle japperne, og bare slappe af hos Cecilie. Vi havde det super sjovt, fordi vi smed bananskræller ud af vinduet og efter bilerne. Søndag, som er i dag, hvor jeg brugte min dag på LEDER FOR EN DAG kursus noget, som var meget hyggeligt. Her forneden ses vores(Pernille og jeg) forsøg på at lave et uendelighedstegn. Rimelig flot alligevel. Allernederst er et gammelt billede af mig, som blev taget da jeg fik først kommunion. Håber ellers i har nydt weekenden. 
Xoxo Maria Nguyen

Sleske mini mig

Ingen kommentarer: