13. feb. 2013

Exploring Copenhagen


Hey alle, håber at I nyder ferien, dem af jer der har det. Jeg nyder den i hvert fald. Billederne er fra i fredags hvor ferien startede ud med en dejlig tur gennem København med ham den dumme. København er ret fantastisk, når man tænker over det. Undervejs fandt vi nogle små sidegader og steder, som jeg aldrig havde set før, så den der fremmede stedsfornemmelse dukkede op, hvilket er en følelse jeg godt kan lide. Følelsen af at man tror man kender noget godt nok, og så alligevel ikke. Det var kort sagt, en rigtig dejlig dag.


Love, 
- Linh

7 kommentarer:

Charlotte Ly sagde ...

I to!! <3

Quyen sagde ...

Søde!

Anonym sagde ...

Har i haft s*x endnu?? <3 gæt hvem jeg er skat?? :3

Anonym sagde ...

tajj tak<3<3

Linh Tran sagde ...

Hej anonym, det vil du gerne vide, hva'? Jeg ved ikke hvem du er? Så spyt ud :)

Anonym sagde ...

hej Linh :-) Var det sjovt i KBH?? :-P

Anonym sagde ...

hvorfor har ham der ikke ører??