25. feb. 2013

#SUNNYDAY

Hej der! Da jeg drog hjem fra skole var der ligepludselig meget sol, som jeg savnede her til morgen. Det gav ihvertfald anledning til et par shoots i det dejlige vejr af dagen før-sete outfit. Det var selvfølgelig koldt at stå udenfor, men det ser meget bedre ud på billederne end en stor jakke. Solen giver mig en større lyst til at blogge og komme i gang med ting, den giver mig simpelthen MOTIVATION, som vi i dag har mange problemer med. Det har egentlig været en ret dejlig dag, med kemi, matematik og latin. Der var dog et forfatterarrangement, som jeg skippede fordi jeg heller ville sidde og læse "The Fortune" (som iøvrigt er en ny addiction), og se drengene træne :3 I matematik og latin fik vi kage, så det er lige prikken over i'et. Det var sådan en fin kage! Håber i har haft en god dag også, men kan da ikke andet end at smile i det lækre vejr. Xoxo Maria Nguyen
Strikjakke: Zara Kids, Skjorte: Zara, Højtajlede leggins: Pieces, Halskæde: Bik Bok, Sko: Nike Air Max, Sunnies: Fake RayBan med Leo mønster. 



Ingen kommentarer: