5. feb. 2013

Something Bronze

Hej blog. Nu kommer jeg med et "rigtigt" indlæg for nu er det for længe siden! Men her er jeg, og har haft en rigtig nem dag. Har kun været i skole fra kl 12 til kl 14. Meget dejligt, og i morgen har jeg helt fri. Nem uge vel. Men jeg har afleveringer som skal laves.. Ikke så sjovt. Men nyd jeres uge, det er snart ferie :)! Xx Maria Nguyen
Min lækre morgenmad, som egentlig bare er Choko Müsli


Det bliver lige nogle alternative billeder med kamera i spejlet, jeg håber lige i overlever så. Men dagens outfit: Nederdel: Monki, Trøje: Monki, Cardigan: H&M, Halskæde: BikBok. 
Ja det er så min nye halskæde fra BikBok og jeg er rigtig glad for den. Den er bronze... :3 


2 kommentarer:

Sophie sagde ...

Hvor høj er du? :-)

g sagde ...

ikke ret høj, jeg er 157,5 cm :)))