25. feb. 2013

Udsalgskup

Jeg føler at jeg har fået shoppet meget her på det sidste, men så alligevel ikke, når man ser på hvor meget jeg egentlig har købt. Udover tasken fra Day, er alt udsalgsfund.

Lidt flere smykker skader vel ikke, og især ikke når man kun giver en 20'er i alt.
Jeg endte alligevel med at mainstreame og overgive mig til denne taske, som næsten alle bærer rundt på skulderen med. Men jeg må erkende at det er et allemandseje og den kan virkelig rumme ALT, hvilket er perfekt.
Læder, sort & slim. What's not to love. En perfekt LBD efter min smag og fortryder slet ikke at jeg gik tilbage for at snuppe den.

Noget, jeg virkelig er glad for er cardigans og en ny til, er kun dejligt. Et af mine nytårsfortsæt var jo  at holde mig til basic ting, så den var en "helt sikkert".
 

Uden tvivl et af det bedste. Jeg elsker farven og så var der stor besparelse på dem! Mine gamle løbesko er ved at være godt slidte, så nu venter jeg bare på noget bedre vejr, og så er det ud at løbe i det fri igen med nye sko, wuhu.


Love, 
- Linh

Ingen kommentarer: