27. feb. 2013

It's almost summer

..eller næsten da.. Fordi solen er fremme og man kan blive "varmet" i den føles det næsten som sommer når man sidder på skolen. Sommer forbindes med skolestart og -afslutning, hvilket er godt og dejligt. Det gav også lige anledningen til at lokke min bror ud for at skyde nogle dagens-outfit billeder. Og ja, det var SINDSYGT koldt at stå derude i top, selvom solen skinnede meget. Jeg håber solen bliver ved med at titte frem og smitte os af med glæde, lidt cheesy y'know. Så vil jeg også lige vise jer mine Leo-sunnies, som jeg er rigtig glad for. Mange finder det underligt at jeg bærer dem med en brillesnor, som gamle mennesker bruger. Jeg synes bare det ser awesome ud, og så behøver man ikke at pakke brillerne i tasken så de knækker hvis man har mange ting, men den hænger om halsen på en. Jeg havde også min top på som jeg købte på Mallorca, hvilket er noget tid siden sidst jeg fik den brugt. Som i kan se legede jeg også lidt med effekter på Pixlr.com/express som er hyggeligt. Håber i har haft en god dag, lidt meget tekst ja. Xoxo Maria Nguyen

Outfit: Blazer - Weekday, Coated Jeans - GT, Sko - Nike Air Max, Top - Bershka, Taske - Day.


Så ville min bror ligeeeee have den smukke sol og træet med. 

Ingen kommentarer: