26. feb. 2013

Titel på indlæg

Hej der! I dag skulle vi møde sent, hvilket var skønt. Jeg havde sådan set fri kl 12, men Linh og jeg blev og trænede på skolen, og det var rigtig rart. Solen kom frem i eftermiddag og det var skønt med sol! Så kan jeg bruge mine sunnies. Jeg havde bare regular tøj på, demin skjorte og bukser. BUM. Så skete der noget uventet, strømsvigt i hele Kokkedal. Det var vildt mørkt, men rigtig hyggeligt med stearinlys som i kan se nedenunder. Forleden postede jeg et billede af et infinity-tegn som var rigtig grimt. Fandt det flotte frem, så den skal i ikke snydes for. Det er med min kære veninde Pernille. Vi lavede tegnet, fordi hendes søster skulle køre os og vi var bange for at dø. Derfor skulle det være et statement på at følges med hinanden til døden forevigt. :3 Tror jeg. Nå men hav en god aften! Xoxo Maria Nguyen

Mit moment med spejlet.



Ingen kommentarer: