7. feb. 2013

Gennem tiderne

Faldt lige over nogle billeder som har ligget på bloggen i den tid vi har haft den i, netop to år er jeg ret sikker på. Jeg startede bloggen op ved jul i 1.g, og efter ikke særlig lang tid tilføjede jeg Linh og siden da har vi kørt bloggen. Selvom vi måske er dovne, så tænker vi hele tiden på bloggen. Det er altid ikke lige nemt at få ideer til hvad man skal skrive om. Jeg sad fx. i dag i rigtig lang tid og skulle tænke over hvad jeg skulle skrive om. Først her i aften fandt jeg ud af det. Netop om mine sjove billeder. Jeg synes det er meget skægt at se tilbage i tiden. Synes alligevel ikke jeg har været igennem den STØRSTE forandring, men det er også fordi jeg har valgt de gode billeder ud :3 hæhæ. I må have det godt. 1 dag tilbage til vinterferie. Xx Maria Nguyen

Ingen kommentarer: