22. feb. 2013

Yeah, yeah, yeah...

Cardigan: Message, Skjorte: Only, Bukser: H&M, Armbånd: GT, Boots: Senze.

Yeah... så er det allerede weekend! Som ugen dog flyver afsted... Har det som om jeg kun har været i skole i tre dage.
Yeah... Vi fik vores SRP-karakterer at vide igår og jeg kan ikke være andet end tilfreds! Så er den ude af billedet. :-D
Yeah... hmm, at vågne op med ømme balder, så selv hvert enkelt trappetrin giver smerte. I går efter skole blev Nhu og jeg og trænede den ultimative baldeøvelse, og hold kæft, hvor var det hårdt!!! At pine sig selv er vel godt en gang imellem.

Men her er et dagens outfit, hvor jeg var en smule emo. Tror at jeg efterhånden er blevet meget glad for sort, siden jeg hører, at jeg bliver mere og mere emo - lad os håbe at det kun er tøjmæssigt.

I må have en god weekend!
- Linh

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad har du da fået? 12 :D

Linh Tran sagde ...

Dog ikke :/ Jeg fik et 10-tal i stedet :)