11. feb. 2013

Happy Lunar New Year

Hej blog! I lørdags og de kommende dage, er det vietnamesisk og kinesisk nytår! Wehou. Det betyder nytårstaler, lixi, familie hygge, og dans og alt muligt! Som i kan se er jeg blev ret glad for sådan nogle collager. I fredags fik jeg besøg af min søde søde kusine Lily, hvor de holdt nytår med os. Lørdag holdt jeg så nytår med min fars familie, hvor jeg have min pinke kjole på med en nederdel (fordi den er blevet for kort). Det var rigtig hyggeligt, fornem stemningen på billederne! Søndag holdt jeg nytår hos Truc Ly sammen med 3 andre familier, og i dag er det mandag hvor mine andre kusiner kommer på besøg for at vi kan holde nytår. Wehou. ^_^
Xoxo Maria Nguyen
Søde lille nevø.. 

Et hætte billede igen, som jeg er blevet ret glad for.

Lykke kager. 


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lækker.. Du lækker skat med go røv!! :3 Ham Nam er ret lækker men hvornår var det nu du slog op med Michael <3 Gæt hvem jeg er??

g sagde ...

Jeg kan ikke gætte hvem du er.. reveal nu!! vi slog op i sommers. SIG HVEM DU ER

Anonym sagde ...

nejj... GÆT ^_^