2. okt. 2012

Sweet

Smukke Maria & mig til pigemiddagen. Det eneste billede jeg har taget af aftenen, ikke ligefrem det bedste. Men et billede er et billede. ;)



Som jeg nævnte inden weekenden, var jeg til pigemiddag i fredags. Det var rigtig hyggeligt og en smule vildt! Der var lækker mad, atmosfæren og humøret var i top og ikke mindst var der søde putter, som serverede og gjorde stort set alt hvad vi bad dem om. Hehe, vores slaver i nogle timer. Nød det virkelig! :-D Ellers stod lørdagen på at pleje stemmen, som var forsvundet efter forrige aften, og vietnamesisk månefest sammen med de søde asians! Søndag skulle jeg ud og køre tidligt om morgenen og efterfølgende var jeg til min lille kusines fødselsdag, hvor jeg skulle sidde og lave lektier bl.a. andet læse oldtidkundskab = tung læsning... 


Kys fra mig :*
- Linh

Ingen kommentarer: