4. okt. 2012

Song of the day!

Skøre billeder. Men desværre intet outfit billede til jer i dag fordi jeg blev angrebet af regnen på vej hjem, så ALT mit tøj var helt vådt ogs håret. ): trist. Og min taske og ting deri er helt våde nu. Men det var ikke noget spændende outfit igen. Bare standard. 

Og som Linh, er jeg rigtig glad for covers af sange, specielt af min kære Sam Tsui. Han har lavet et dejlig cover sammen med Kurt Schneider. Jeg kan varmt anbefale jer at høre dette cover, man bliver helt fortryllet og *repeat*repeat*repeat* kører den hos mig! Hvis i kender Tyler Ward, som også laver fantastiske covers, er han i Danmark i dag! Jeg er rigtig ærgerlig over at jeg ikke kan komme med, fordi han er jo absolut en af de bedste sanger, som jeg kan lide! Jeg håber jeg kan finde frem til nogle videoer efterfølgende. 
Men håber i har haft en god dag! 
XOXO Maria Nhu


Ingen kommentarer: