4. okt. 2012

Songs to you

Chiddy Bang - Bad Day. Den er bare fed. 

Frank Ocean - Swin Good. Jeg føler mig helt væk, fordi den er så hjerne død god. 
Dejlige Justin Bieber - Be Alright, fantastisk tekst og dejlige rolig sang.
Cody Simpson - Gentleman. Også virkelig en dejlig sang bare rolig.
Bare lige en opsummering på hvad slags jeg egentlig hører for tiden. En meget stor blanding af alt. Men jeg er blevet meget glad for rap for tiden, bl.a. Drake og Mac Miller fylder min spille liste rigtig meget. Men der er stadig lidt pige fnidder over det, med Justin Bieber, Cody Simpson og Austin Mahone. 
Jeg er især blevet glad for Frank Ocean! Han er simpelthen genial med alle hans vilde sange. De er bare ubeskrivelige.. jeg har virkelig ingen ord for det, jeg kan bare sidde og høre hans utrolige sange og ikke blive træt af dem! 
Og så er der også Chiddy Bang, som min dejlige ven anbefalede. Det er så nice, altså musikken! Bare fedt. 
Jeg har ellers ikke mere på hjertet for i dag. Så må vi håbe på Linh kommer med et indlæg her i aften, ellers skal vi straffe hende. hæhæ. 

Hugs Maria Nhu


Ingen kommentarer: