5. okt. 2012

it's a rainy day






hej bloggen.
I morges da jeg vågende har været SUPER godt. Solen skinnede og var ved at stå op, fordi jeg ret tit møder kl 10 i skole. Jeg møder kl. 8 mindst en dag, og resten er bare kl 10. Mega luxus! Men solen var fremme i dag, men det var meget køligt udenfor stadigvæk. Jeg fik lige taget nogle billeder, men jeg kan ikke finde den perfekte højde til mit kamera kan tage billeder på selvudløseren. For mit kamera, har valgt IKKE at tage mine fødder med.. og fokusere på bordet istedet. Det er svært.. men prøvede mit bedste. Jeg skal bare blive rutineret, så går det nok. Men KÆMPE overraskelse, i dag har jeg LYSE bukser på for første gang i meget laaaaang tid. WOW. Ej, det er fordi jeg næsten som regel kun går med Sorte bukser, fordi jeg synes det er nemmere at gå med end lyse, grå, blå osv. Ja, besværligt, men jeg kom ud af huset med et par lyse bukser på! Og så kunne jeg ikke lade være med at hoppe i min Minimum strik igen, fordi den jo er så dejlig. Jeg har det sådan med nyt tøj, at jeg går rigtig meget med det lige i starten.. og så senere er det ikke så meget igen.

Outfit: t-shirt; A question of, bukser; topshop, strik; minimum, sko; friis og company.

og så begik jeg den fejl, at have ballerinaer på i dag, fordi solen skinnede i morges. vejret kan man ikke regne med (haha) fordi det øste ned da jeg tog hjem. mine sko var helt gennemblødte, og det føltes som om at gå rundt med vandpytter i skoene. dumme mig. men lektien lært, det er sidste gang i dette år jeg har ballerina på! medmindre jeg skal i kirke og køre med bil! 

Hugs Maria nhu

Ingen kommentarer: