28. okt. 2012

"Rather being hated for what you are, than being loved for what you aren't"


Et rigtig inspirerende citat, som jeg måtte dele jer! Det er jo sandt! Spørgsmål som "hvad nu hvis de ikke kan lide mig når jeg gør dit og dat..." og "jeg kan bedst lide de der, men folk ville bare tro at jeg er mærkelig hvis jeg tog den på, så jeg holder mig til det, jeg ved de kan lide", er det noget man genkender? Det er super ærgerligt at skulle gå rundt og gemme en del af hvem man er, af frygt for andres meninger, og i stedet for være noget helt andet som ikke repræsenterer en selv. Det kan godt være at folk ikke bryder sig om en pga. bestemte ting, men det er jo umuligt at "please" hele jordens befolkning alligevel (okay, overdrivelse fremmer forståelsen). Kort sagt, andres meninger burde være fuldstændig ligegyldige, og i stedet for at spilde sin energi på dem, burde man vise sin sande side frem. Det er lettere sagt end gjort, men hellere forsøge end ikke, ikke sandt? Nu har jeg heller ikke taget hensyn på de "ekstreme tilfælde", men kan i følge mig?


Forsat god søndag!
- Linh

Ingen kommentarer: