23. okt. 2012

Sundt - og dog


Hej søde læsere, håber ikke det har været slemt for jer at komme tilbage efter ferien. Det ville være rart med nogle dage mere, men bruge tiden på noget lærerigt/fornuftigt, skal man vel. Men i sidste uge kom søde Thuy forbi, hvor vi hyggede os med film og lavede en lækker og farverig frugtsalat. Når man tænker "frugtsalat", tænker man umiddelbart "sundt" med det samme. Efter al den fløde tvivler jeg dog. Men lige meget, så længe det smager godt!

Elsker simpelthen farverne! 
Masser af fløde, dejligt


Tykke mennesker <3

Mit væddemål med at holde sig fra søde sager i to måneder sluttede endelig i onsdags. Jeg havde (næsten) overholdt det. Men nu kan jeg tilfredsstille min søde tand igen. Alle de lækre kager som jeg har modstået.... hårdt!


Hav en god aften!
- Linh

Ingen kommentarer: