1. okt. 2012

New in

Hej folkens, i får lige et kig på alle mine nye ting, for den seneste tid, som jeg ikke har nået at vise jer.. Så der er ikke rigtig orden i de fleste ting. Men det vil bare være random nye ting som jeg ikke har fået vist endnu. Nyd! 

En rigtig nice flydende eyeliner, som jeg er blevet rigtig glad for fra KIKO. 

Og en KIKO mascara. 
En Lækker Mascara fra Maybelline, som jeg fik af min kusine! TAKTAK!

Nu har jeg gået og ledt efter sådan en trøje i DK, men efter at have været i 4 forskellige h&m'er uden held, mødte jeg min skat i Berlin! Jeg var såååå glad! 

Og så måtte jeg også bare have den i Lilla! Den er her i DK, men kun i store str... så det var også øv i Dk, men i Berlin WOOPWOOP! 

En lækkz hættetrøje fra h&m, som mange nok har. Den skulle bare med hjem fra Berlin! 

En lækkz strik, som jeg også har i brun med guld. JEG MÅÅTTE bare have den..

En gammel trøje, altså fra somemrferien. Har bare aldrig vist den her på bloggen.

Det er ryggen der er "farlig" hæhæ. crime trøje.

En lækker strik fra Minimum.

En basic hvid t-shirt som er super dejlig fra A Question Of. 


Den her nice cap, som jeg har vist tidligere fra Oill. Super lækker og flad model. 


Et par lækre blonde stilletter fra Friis og Co. 


Ukendt mærke, men Cecilie og Jeg MÅTTE HAVE DEM. De er alt for lækre. Og hvis det var kunne jeg snildt have købt dem i sølv også! 


En pung fra Friis og Co. Yes, endelig en ny pung. 
Som i kan se. Ingen rigtig kronologisk rækkefølge.. men det er fordi billederne er bevet taget i mærkelige rækkefølger osv. Men det er ihvertfald de sidste nye køb for en lang periode. skal godt nok ikk bruge flere penge i lang tid, skal spare!! det bliver hårdt.. men sådan må det være.. tingene er delvis fra Berli, Designer Forum og sommeren. I må have en fortsat god dag. 
hugs maria nhu

Ingen kommentarer: