9. okt. 2012

Blue jeans

Et forsøg på dagens outfit, med selvudløser og ingen rigtig højde.



Dagens outfit: Jakke; Vila - Skjort; Mango - Tubetop; h&m - Jeans; D-xel(hæh) - Cardigan; Hennes
Ja.. jeg ved godt det er lidt kikset med de gamle jeans, men jeg synes de er super dejlige og så er de også syet op så de passer mig perfekt. HELT slim. For der er ikke noget jeg hader mere end at bukser ikke passer om ankelen. 
Jeg har haft en rigtig uheldig morgen, for da jeg var mødt op på skolen kl 10, fandt jeg ud af at modulet var aflyst?! Men jeg sad da bare med søde Uyen og Louise, og så film og spiste mad. Ellers vildt chillern dag. SKYPE med min søde ven! rigtig hygge! 
Jeg skal videre nu, skal ud og træne med min mutti. Hav en god dag og altid tjek lectio om morgenen.
PEACE OUT!

Ingen kommentarer: