18. okt. 2012

Boybands

Hey bloggen! 

Jeg vil bare fortælle om hvad jeg egentlig har lavet. Jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder og derfor kommer der et lidt random billede op. Men i hvertfald var jeg hos min fætters kone (lyder gammelt -_-) og kigge på hendes kjoler, hvor jeg fik lov til at tage en lækker sag med hjem og bruge den på den store aften. Ih, hvor jeg allerede glæder mig. Men hos dem var det fint nok, jeg spillede Just Dance med den overstående herre som var blevet meget ked af det over sin nye frisure. heh. resten af dagen var jeg hjemme og så AWKWARD sæson 2 færdig. Hold da op. DET KAN ANBEFALES! UNDERHOLDNING på højt plan og lækre boyz. 

I dag har jeg ikke lavet det store. Været sammen med en ven og hos bedstemor hvor man kom i god timing, for de små havde lige lavet cupcakes. Ellers så jeg Percy Jackson og lyntyven færdig hos dem, hold da op. Jeg elsker den film. Den er genial og lærerig til oldtidskundskab!!

Men titlen, boybands, er fordi jeg sidder og hører alt muligt dejligt boyband-musik ligenu. Det er både gammelt og nyt, altså fx. Westlife, Backstreet Boys, Blue og One Direction! Altså jeg elsker det. Det er noget af det bedste!! Det skal i også høre!!

XOXO MARIA NHU


Ingen kommentarer: