28. aug. 2012

you got me gooooood


Duckface, fordi det er sejt. :v 

Hej alle læsere! Vejret har været trist i dag, ikke så meget regn, gråt og skyet himmel. Ikke nice vejr... men dagen har været EAZY, 2 moduler hvor vi i det ene modul på dokumentar. Så har jeg haft min dejlige skjorte på fra Mango, som bare har mistet sin farve fuldstændigt, i forhold til hvor godt den så ud før. Det er rigtig øv. Og indenunder, min bandeau som jeg fik af min bedsteveninde, fordi de matchede mine Vans. Men ellers har der været meget stor diskussion på skolen om at kontoret, altså vores rektor El Prebz har taget for meget fra os. Vi må ikke reklamere for skituren eller drenge/pige-middag på skolen eller lectio mere. Og vi 3.g'ere har siden 1.g glædet os sygt meget til det blev vores egen tur. Og så sker det her?! Rektoren sagde i morges, at udvælgelsen til drenge/pige-middagen blev for sexistisk og det var UACCEPTABELT sagde han, så alle BUUH'ede af ham.. og han var bare iskold og gik.. Ja, hvad kan man gøre? Vi får også en fest mindre i år. Skolen bliver bare mere og mere nederen, og vi har ikke så meget at skulle sige til det. Nå, ja.. det var bare lige mine tanker omkring alt det der er sket i dag. I må have det godt, jeg skal lave mine lektier færdig. HUGS MARIA NHU!

Ingen kommentarer: