23. aug. 2012

Just want to say hello

Bluse: H&M, Shorts: H&M, Vest: Zara, Halskæde: Newyorker, Ur: Skagen.

Hej allesammen! Håber alt går vel og at I nogenlunde har vænnet jer til den normale rutine igen, efter en dejlig ferie. Lige pt bruger jeg tid på de såkaldte lektier, men heldigvis er vi ikke blevet bombarderet med så mange, endnu. Forresten er jeg også lige startet med at tage teoritimer. Det er lidt hårdt at sidde stille i så lang tid og stirre på en skærm. Men det er kun to gange om ugen i fire uger, så jeg overlever nok. Outfittet er fra igår, og selvom det startede med at regne, betalte det sig helt klart at tage shorts på. For i løbet af dagen lykkedes det alligevel for solen at titte frem bag den grå himmel. Hvor ville jeg engenlig ønske at mine ben forbliver i denne farve ;)


Lots of love
- Linh

Ingen kommentarer: