16. aug. 2012

tommorrow!



Hey alle dejlige læsere! 

I går var det min første skoledag som 3.g'er! VILDT! Mig 3.g'er? Can't believe it.. det så underligt. Men altså, første skoledag, startes med en velkommen-tilbage-tale, som bare var depri.. nye regler osv.. og vi fik bare af vide hvor mange opgaver der var og hvor hårdt det ville blive.. Yay... Men skolen har en tradition! At vi tager på Skodsborg Strand for at tegne på putterne! Inden min klasse tog derned, tog nogle af os hjem til Simon <3 3.g="3.g" 5="5" af="af" be="be" blev="blev" dag="dag" dan="dan" der="der" det="det" ekstremt="ekstremt" en="en" er="er" fedt.="fedt." fest="fest" fik="fik" godt="godt" har="har" hjem="hjem" hygge..="hygge.." hyggede="hyggede" hyggeligt.="hyggeligt." i="i" ikke="ikke" km="km" kommer="kommer" l="l" lektier="lektier" lidt..="lidt.." linh="linh" m="m" mad="mad" masser="masser" med="med" meget..="meget.." men="men" mennesker="mennesker" mig="mig" nede="nede" og="og" opvarmning.="opvarmning." p="p" ret="ret" rigtig="rigtig" rkt..="rkt.." roligt..="roligt.." s="s" skulle="skulle" sove="sove" stille="stille" stranden="stranden" tegnet="tegnet" ude="ude" v="v" var="var" varmt="varmt" vejr="vejr" vejret="vejret" vi="vi">
JEG glæder mig til i morgen, for når skole dagen er overstået står turen på til Jylland! Hvor jeg skal se alle de dejlige jappere igen! Hvor bliver det godt!! Hav det godt!
XOXO MARIA NHU!

Ingen kommentarer: