11. aug. 2012

hey strøget and nørrebro!
















Hej kære læsere!! 
I dag har Linh og jeg været sammen, efter 1000000000000000 år!! Vi besluttede os for at tage i København, og måske se lidt på hvad der sker inde i byen? og få lavet mine vans, som lider :( Desværre HAVDE de IKKE flere vans i den farve jeg har, så jeg kunne IKKE få et par nye! Så jeg står i dillemma! Om at beholde dem, eller få penge retur. Jeg elsker farven og mine vans, men det jo ikke meningen jeg skal lide når jeg går med dem vel? Årh :(( 
Men vi fik set lidt af hvert.. og de der kæmpe skærme om Copenhagen Fashion Week! Som i kan se, mødte vi nogle sømænd, som gav os nogle nice tattoveringer! hahahha, og de seje Jean Paul Gaultier Cola Light flasker! og masser masser af Cola for idag... vi fik også gratis drinks, som var lidt for meget for os. men YOLO! Så spiste vi på McD og rendte rundt inden i Nørrebro.. så jeg har gået ret meget i dag! hæhæ. I må have en god weekend. Kys og Kram!
XOXO MARIA NHU!

Ingen kommentarer: