5. aug. 2012

Charlotte Ly!






Hej læsere!!
Så jeg hjemme fra min weekend på MYRETUEN -____-'' den var meget hyggelig, menn knap så overlevelses agtigt, da vi havde computer, iPad og mobiler med internetdeling. Så vi overlevede!! men vi lavede faktisk en masse, mere end hvad jeg ville lave på en weekend. Bål, hygge, volley, mad, skovture, FLÅT, mad, internet, film. Det dummeste var at vi 4 piger blev oppe til sent hvor vi bare skrev på vores mobiler, til kl 3 ca, og skulle vågne kl 7?! og næste dag gør vi det samme, hvor vi sad og så film til kl halv 3, og skulle vågne 8! sygt hårdt. Da jeg kom hjem lå jeg og sov med det samme. sådan ca fra 3 til halv 9! hæhææhh søøøøvn!
og billederne er fra weekenden, da mig og Charlotte kedede os! hyggeligt ikk? hun er en sød en. Hej Charlotte!!
XOXO MARIA NHU!

Ingen kommentarer: