30. aug. 2012

Music is my life

Hej alle! Her er lidt musik jeg egentlig bare vil dele med jer, for jeg hører sådan noget mærkeligt musik for tiden.. eller MEGET blandet!
Mac Miller - Frick Park Market, en mega fed sang som bare skal høres!! og nydes i fulde drag.
dejlige dejlige Kayne West & Jay Z - Niggas In Paradise!! Den er også bare fed, og jeg elsker det der beat der bare kører i hele tiden! THAT SHIT CRAY! 
Cody Simpson - Got me good! SÅ DEJLIG sang.. rigtig chill og bare hyggelig at høre.. 
Plain White T's - Hey There Delilah! Mega chill og dejlig sang, som kan høres om og om igen, uden at man bliver træt af den. 
Frank Ocean - Thinkin Bout You. Ja, han lyder lidt som en kastreret sanger i omkvædet, men ellers er hele sangen rigtig god og kan høres igen og igen! 
Og sidst men ikke mindst, Miley Cyrus - I Hope You Find it! Fra filmen the Last Song, som jeg stadig ikke har fået set endnu. Sangen er fantastisk og bare god! 
Ja, det var alt for nu. Jeg ville bare lige dele nogle sange med jer! I dag fik vi taget vores Fjollebillede, som var klædt ud som 3.X-factor, som blev meget vellykket alligevel, efter en lille smule drama mellem folk! Men billeder skal nok komme!! :) Og fik taget BIP-testen, som gik meget godt- Lå i den høje ende! Så det er jeg meget tilfreds med! 

Ingen kommentarer: