14. aug. 2012

Last day



Jeg plejer ellers aldrig at gå med "store" halskæder, da jeg altid kun går med én halskæde, som jeg er for doven til at tage på og af. Men i går fik jeg lyst at variere det lidt med den fine, ovenstående halskæde, som jeg har fået af min kusine fra Vietnam. Hun har selv lavet den, hvilket jeg synes er ret nice.
Så kom der endnu et "kagebillede" på bloggen (håber I overlever), men det bliver nok også det sidste billede, da jeg nok ikke kommer til at have så meget tid til at bage mere. Jeg må da sige at jeg næsten har fået overholdt mit "sommerferiemål", som går ud på at mindst én gang om ugen. Men cupcakes'ne blev lavet i dag sammen med en rigtig dejlig person, og jeg kan sige at jeg ikke skal have så mange søde sager mere.

Øv, så er det i morgen man vender tilbage til det normale igen. Dvs. stå tidligt op om morgenen og hej til skole og lektier igen. Men det går nok, når man skal se søde mennesker igen. Tænk, at det allerede er sidste år!

Hav det godt!
- Linh

Ingen kommentarer: