7. aug. 2012

Life's sweet


Jeg håber at I nyder ferien, for der er desværre ikke særlig meget tilbage af den... desværre. Synes ellers lige vi har fået ferie! Men sådan er det vel altid med ferier. Jeg håber man kan indstille tiden til at gå en anelse langsommere i denne uge, så man kan nyde den endnu mere. Men her de sidste to dage har jeg fået udfordret mine "cooking skills" sammen med to søde piger. Resultaterne blev rigtig godt! Jeg har desværre ingen billeder. Nu må vi bare håbe at jeg er lige så god i køkkenet, når jeg er alene. Her i dag har jeg rendt rundt inde i København til noget af et vejr, som ikke kan beslutte sig for at stege en eller øse ned. Turen afsluttedes med bubble tea, som egentlig bare er kold te med kugler med smag. Men det smagte dog godt og ideen med kuglerne er ret nice. 


Peace out!
- Linh

Ingen kommentarer: