4. aug. 2012

Stripes, red & blue

Top: Monki, Shorts: Monki, Bælte: Oasis, Ur: Skagen, Armbånd: Glitter, Earcuff: Pieces.

Dette outfit er fra igår, hvor vi tog hen på plejehjemmet for at besøge min farfar. Det var rigtig godt at se ham igen! Dernæst tog min bror, Don og jeg ud til Waves for at finde en fødselsdagsgave til vores anden lillebror, som fyldte 6 år igår. Stor dreng!

Jeg syntes det så en smule kedeligt ud bare med toppen og shortsene, så jeg valgte at pifte det lidt op med et rødt bælte. Tænk, at en detalje kan gøre en stor forskel. Jeg har vist aldrig fået vist jer mit ur, som jeg fik i fødselsdagsgave, hvilket efterhånden er noget tid siden nu. Oprindeligt fik jeg et andet ur i læderrem, også fra Skagen, men da jeg allerede havde et ur der mindede om det, byttede jeg det til dette. Jeg kan rigtig godt lide det simple ved uret, så det vil kunne gå til alt.


Forsat god lørdag derude!
- Linh

Ingen kommentarer: