3. aug. 2012

Bieber Fever..





Jeg hader egentligt at indrømme det, men jeg tror jeg har fået en SMULE Bieber Fever. Jeg har jo givet udtryk for at jeg godt kan lide Justin Bieber, men lige siden jeg har set filmen er jeg HELT VILDT med ham. Filmen kan klart anbefales! Jeg fik masser af kuldegysninger og tårer, spørg ikke hvorfor. det rørte mig bare sådan! Men et af mine største ønsker lige pt er at blive valgt som Justin Biebers One Less Lonely Girl! VIRKELIGT. Men han er så dejlig, selv ham og hans musik er så smukt! Nogle virkelig gode sangtekster, har aldrig rigtig lagt mærke til teksterne så meget som nu. Jeg synes i alle burde sidde og se hans nye musik video, As Long As You Love Me! Han ser bare sååååå godt ud og pigen ser også bare sååå godt ud!! Ja undskyld mit lille flip.. heh. I må have det godt. nyd resten af ferien! Så godt i kan!
XOXO MARIA NHU! 

Ingen kommentarer: