28. jan. 2013

Tumblr love

Hej læsere! Det har været en lang dag, for var i skole kl 8. Normalt er jeg vant til at mange af mine dage først starter kl 10. Og så nåede jeg IKKE at få taget et dagens outfit billede, for da jeg kom hjem var det blevet for mørkt uden for og min søster skulle prøve at tage nogle billeder, men hun er nu fyret, fordi jeg føler hun ikke længere "brænder" for det og tager vildt dårlige billeder nu. 
Så er min tumblr lyst kommet igen SÅ der kommer nogle få tumblr inspo billeder.
Xoxo Maria Nguyen
Mig, som venter på drengene træner færdig. 

Har ingen ide om hvad det er de laver.. men akavet stilling, 

GLÆDER MIG TIL SOMMER


Det her tumblr billede er af mine absolut yndlings norske bloggere, som jeg vil fortælle mere om i et indlæg med mine yndlings blogge. 

Ingen kommentarer: