2. jan. 2013

Mellem jul og nytår


Hold da helt op, det føles virkelig som om det er en evighed siden jeg har blogget. Jeg har haft så travlt i juletiden samt her på det sidste hvor der har været bryllup i familien. Så jeg lever stadig.
På juleaften tog var vi i kirke hvorefter vi tog hjem til min moster og onkel og hyggede med masser af mad og julehygge. Der blev sunget julesange, kastet rundt med terninger for de mange pakker på bordet og sidst men ikke mindst åbnet for gaverne under juletræet, som alle børnene ventede spændt og ivrigt på at få fingrene på.

Min søde kusine
Nuttede piger!
Gid de alle var til mig :-P
Flot julekugle!

Da julen var overstået kom det næste store, nemlig brylluppet, som al tiden blev brugt på at forberede. Der opstod hurtigt kaos, men det viste sig at være et vellykket bryllup!
Min bro og mig
Gangnam style in church...
Bro og min seje onkel
Høje mennesker i familien - et sjældent syn
Det nye, søde ægtepar
Love is in the air
Søde piger
TT og mig. Min kjole er forresten fra Monki og jeg ønskede mig den til jul lige siden jeg så den! Elsker palietterne på skuldrene og den var behagelig at have på. Et plus hvis man skal spise meget, hehe. Jeg plejer aldrig at sætte håret op, men ville prøve noget nyt. Det blev fint sat op af søde Thuy.

Ja... mange af billederne er taget fra kirken, men det er dog ikke det eneste sted jeg har været i denne periode, heldigvis. Udover alt dette har jeg bla. været til en 18-års og ellers været omringet af de dejligste mennesker. Håber også at I har haft det rigtig godt kommer ind i det nye år i god behold ;-) GODT NYTÅR forresten!

Love, 
Linh

Ingen kommentarer: