9. jan. 2013

Today - Fields

I mandags overraskede Linh og Pernille, mig og Christopher Schwarz med nogle flotte og lækre fødselsdags muffins. Rigtig sødt af dem! Og de smagte mega godt. 

Nu får i nogle af gaverne, men ikke samlet i et indlæg. Jeg fik 3 dejlige Body Buttere fra The Body Shop af min fætter og kusine. De er heldigvis rigtig dejlige, og dem vil jeg bruge på mine ben så jeg ikke får så tørre ben når det engang bliver sommer igen og man kan tillade sig selv at gå med shorts og flashe bare ben.

Min dejlige veninde Pernille havde lavet en pose hjemmelavet karameller og med et lille tag, With Love. Det er smukt og sødt, og billedet er med instagram effekter. Hehe. Elsker det! 


Et dejligt gavekort af pigerne fra klassen. 

Kort, søde ord og minder af vennerne. Samt et gavekort til Urban Outfitters og søde tegninger. Det bliver man aldrig træt af. I får resten af gaverne løbende i ugen. 

Monopoly matador med søsteren, taber!!! 

Som i nok kan se, har vi lige fået Monopoly Matador, og min søs har lokket os alle sammen til at spille det, som som regel ender ud i kaos, fordi vi har mange snydere blandt spillerne. Men det er da altid hyggeligt med at familie spil.

Fields med de søde børn. 

Og Frokost.. Puha..KFC.

Flotte flotte snap af Van og hendes færdig ryddede værelse. 

Ja i dag, som overskriften siger har jeg været i Fields, i anledningen af at vi skulle på uddanelses messe i Bella Centeret som jo ligger lige ved siden af Fields så hvilken mulighed man ikke kan udnytte. Men der var vi ihvertfald efter uddannelses messen. Det var super hyggeligt i Fields og jeg fik købt en kjole, nogle trøjer, en nederdel og lidt forskelligt som jeg gerne vil vise jer snart. XD hejhej kære læsere. 
xx nhunhu :i



Ingen kommentarer: