25. jan. 2013

Somewhere Only We Know

Hej alle. I dag efter skole skulle jeg til København for at bytte noget, og så tvang jeg Christopher med. Det var faktisk ret synd for ham, fordi han var rigtig træt efter hård træning. Men ude på Strøget fejrede de at de var færdig med "renovering" af gå gaden hvilket betød en masse musik på gaden, gratis hyldeblomst saft og gratis varm kakao. :3 Og som i kan se, gratis tur i Rundetårn. Så der skulle vi ligeeeeee op. Det var ret koldt, men ikke SÅ slemt igen. Og man kan like bare se hele København oppe fra Rundetårn af. Jeg fik købt lidt.. men overvejer at bytte noget af det, fordi jeg er så besværlig! Jeg håber i får en god weekend. Vil prøve at update noget mere, men det er en travl weekend igen igen. Og så synes jeg i skulle høre sangen, Somewhere Only We Know, af Keane. Sådan en dejlig chill sang. 
xx Maria Nguyen

Ingen kommentarer: